PÍSANIE-SEBAPOZNANIE-ŽENSKÝ KRUH-DÝCHANIE-MEDITÁCIA
Najbližší kurz Vypusti dušu na papier chystáme v nedeľu 27.11. o 16.00 v Bratislave
Témou je tentokrát Sebaláska a spojili sme v ňom sily s mojou jógovou učiteľkou, Martinou
Pre viac info a prihlásenie, čítaj ďalej.


Vypusti dušu na papier


sú stretnutia v kruhu žien, kde pomocou písania a zdieľania hľadáme, čo pre svoju sPOKOJNOSŤ práve teraz v živote potrebujeme. Veľa pocitov a myšlienok sa v nás prekrikuje. Vypusti dušu na papier je cenný priestor venovaný na reflexiu toho, ako sa vnútri seba máme.

Ja kladiem otázky, každá si individuálne písomne odpovedáme a potom zdieľame, ak sa nám žiada. Kurz je intímny, môžeš ho prejsť mlčky a ponoriť sa do seba alebo naopak využiť komunitu žien na vzájomnú inšpiráciu, debatu či nájdenie podpory.

Výsledkom stretnutia je navnímanie svojich potrieb a objavenie krokov, ktoré môžeš urobiť pre svoje dobré žitie.


" Ďakujem za príjemne strávený čas v ženskom kruhu. Rozhodne to rob ďalej. V tomto svete treba viac chvíľ s perom a sebou samou."

Barbora, účastníčka stretnutia

Sebaláska, 27.11.2022 


Prísnejšieho šéfa, akým si viem byť ja sama, nepoznám. Možno sa

v tom nájdeš. Často sa vnútri kritizujeme za chyby, trápime sa, čo všetko sme mohli urobiť inak a lepšie. Porovnávame sa s inými ženami, ktoré sú krajšie, schopnejšie, neviemakejšie.

Sebaláska môže byť pravidelný termín u kaderníčky či vypitie si teplej kávy, to áno. No nestačí to, základ je hlbšie. Ukáže sa v momentoch stresu, únavy, v nezdaroch, v blízkych vzťahoch. Je to spôsob, ako k sebe prehovárame, keď urobíme chybu či ľahkosť, s akou hovoríme “nie”, keď niečo nechceme.

Kurzom vás sprevádzam ja, Jana, spoluautorka denníka Duša na mieste a Martina, môj dlhoročný jógový guru.

Kapacita: 8 miest

Trvanie: 90 minút

Cena: 25 eur

Prihlásenie: nižšie vo formulári

V prvej časti sa postupne vypíšeme, ako sme k sebe láskavé v tele, v emóciách, v mysli a v duši. Pohľadáme, kde sa môžeme vyživiť, aby sme v ťažších chvíľach mali pre seba pochopenie a súcit. Aby sme kritiku vedeli premeniť na zvedavosť.

V druhej časti sa naučíme dýchaciu techniku a následne si vyskúšame meditáciu 12 brán vedomia. Obe cvičenia slúžia na uvoľnenie nervovej sústavy. Použiť ich môžeme vždy, keď sa potrebujeme v bežných dňoch uzemniť a vybalansovať. 



Prihlásenie